Alimente Stil de viata

Cele mai bune probiotice pentru sanatatea ta

Stiai ca probioticele si prebioticele te ajuta sa iti ameliorezi digestia si sa iti intaresti sistemul imunitar in acelasi timp? Sunt cele care ajuta la buna functionare a florei intestinale si care te protejeaza de elementele nocive.

Probioticele sunt bacterii care iti permit sa stimulezi scurile digestive si enzimele naturale pentru a avea o digestie corecta. Ansamblul numit micriobiota intestinala este vital pentru sanatate dar este in acelasi tip sensibil la alimentatie, la stres, la unele boli dar si la multe tipuri de medicamente. Probioticele sunt cele avre impiedica micro-organismele patogene si nocive sa se dezvolte si sa creasca. Te protejeaza si de o multime de boli. Iata care sunt alimentele care ar trebui sa fie consumate in fiecare zi.

Kefirul. Kefirul este laptele de vaca sau de capra fermentat. Are un gust acid si particular si este cel mai bogat in micro-organisme vii capabile sa aiba grija de sanatatea intestinelor si sa o intareasca.

Varza acra. Dupa kefir este cea mai buna alegere pentru flora bacteriana. Este cea care amelioreaza flora intestinala, care restabileste Ph-ul intestinului, care are grija de digestia noastra si care ne permite sa absorbim mai bine nutrientii.

Anghinarea. Pe langa ca este un aliment excelent pentru ficat, anghinarea face parte din cele mai bune alimente probiotice.

Usturoiul. Usturoiul contine un procent de 15% de inulina. In fiecare dimineata ar trebui sa te obisnuiesti sa consumi un catel de usturoi alaturi de un pahar de apa.

Prazul. Este ideal pentru a imbunatati sanatatea microflorei intestinale.

Faina de grau. Daca o consumi preparata si cu moderatie, faina de grau nu te va ingrasa si va veni cu un procent de 5% de probiotice.

Banana. Daca iti place banana, ar trebui sa o consumi cat mai des cu putinta. Nu contine un nivel ridicat de inulina dar iti va permite sa stimulezi bacteriile intestinale pentru a avea grija de sanatatea ta.

Radacina de cicoare. Este un aliment foarte bogat in inulina, in probiotice in general, care se poate gasi in magazinele naturiste si care se poate adauga diferitelor feluri de mancare si infuziilor.