Alimente

3 semne care indica ca mananci prea multe proteine

In momentul in care decidem sa adoptam o alimentatie echilibrata, proteinele fac parte din nutrientii de privilegiat. Insa prezinta vreun risc asupra sanatatii aceste proteine? Si consumul de proteine trebuie supravegheat pentru a nu avea un impact puternic asupra sanatatii. Aportul zilnic de proteine recomandat este de 0,8 g de proteine in functie de greutatea corporala. Iata care sunt semnele care indica ca ai consumat prea multe proteine.

Iei in greutate. Nu vorbim aici despre sportivii care cauta sa castige masa musculara crescand aportul zilnic de proteine. In caz contrar, daca te ingrasi, ar trebui sa iti faci griji si sa te intrebi daca nu cumva proteinele consumate sunt de vina pentru acest lucru. In plus, daca ai crescut numarul si a altor nutrienti consumati precum fibrele, vei vedea ca acul cantarului urca ametitor. Prin urmare, este important sa iti supraveghezi aporturile zilnice de proteine.

Ai probleme cu rinichii. Un alt semn al unui nivel ridicat de proteine este dat de alertele trimise de rinichii tai. Daca intampini in mod brusc probleme cu rinichii exista mari sanse ca aportul ridicat de proteine sa fie cauza. Simptomele legate de problemele renale sunt multiple si se pot manifesta sub forma unor schimbari in mictiune, senzatie de oboseala, un gust metalic in gura sau greturi. O cantitate mare de proteine inseamna o munca suplimentara pentru rinichii tai, un stres important cu alte cuvinte. Nu ezita sa consulti medicul de la primele semne.

Esti deshidratata. In momentul in care rinichii tai au de-a face cu o cantitate mare de proteine, elibereaza o substanta cunoscuta sub numele de uree serica. O substanta periculoasa pentru organismul nostru, corpul nostru necesitand apa pentru a o elimina. De aceea, trebuie sa fii atent la orice semn de deshidratare si sa actionezi in consecinta inainte de a fi mult prea tarziu.