Alimente Stil de viata

Ce trebuie sa mananci pentru a face fata sa cum trebuie caldurii?

Odata cu aparitia temperaturilor ridicate de afara, apetitul nostru pare sa scada. Sau sa se evapore. Si totusi, ar trebui sa ne hranim cat si mai bine si cat mai corect, pentru a face fata asa cum trebuie caldurii de afara.

Care sunt alimentele de mare ajutor in caz de canicula?

Iaurturile si branza de vaci. Iaurturile sau branza de vaci contin la fel de multa apa ca si un pahar de apa. Consuma cateva felii de fructe alaturi de iaurt si de branza de vaci, ceai sau cafea si ai cel mai hidratant mic dejun.

Cruditatile. Cruditatile sunt si el echivalente cu un pahar de apa. Dar pentru cei care nu pot sa consume legumele crude exista inca o alternativa. Acestea sunt excelente si fierte in putina apa.

Catravetii. Castravetii contin in jur de 96% apa. Cel mai adesea se recomanda sa se consume cu coaja. Dar daca nu esti sigur de provenienta lor, curata-i de coaja pentru a nu consuma pesticide.

Rosiile. Foarte bogate in licopen, dar si in minerale, rosiile contin in jur de 94% apa. Iar atunci cand vine vorba despre varietati si despre savori, alegerea este una extrem de vasta.

Pepenele rosu. Este fructul verii prin excelenta, cu un nivel de 92% apa. Si contine mai putin de 30 de calorii pe 100 de grame. Nu e deci de mirare ca englezii il numesc watermelon, adica pepene de apa.

Pepenele galben. In nuante de galben sau de verde, pepenele contine si el in jur de 90% apa dar si destul de multe vitamine si minerale.

Citricele. Citricele sunt foarte bogate in vitamine, indispensabile pentru a lupta contra oboselii. Consuma suc de lamaie amestecat cu apa pentru a obtine cea mai delicioasa bautura, plina de vitamine dar slaba in calorii.

Sarea. Consumata in mici cantitati, sarea este de mare ajutor pentru a retine apa. Mai ales vara cand transpiram din abundenta. Poti sa adaugi putina sare peste cruditati sau sa consumi pepene galben cu jambon.

Apa. Apa este vitala atunci cand vine vorba despre hidratare. Un mic truc pentru a te asigura ca esti hidratat- de fiecare data cand vii de la toaleta, bea doua pahare de apa.